آموزش تمیز کردن چراغ های خودرو با لیمو و جوش شیرین!


اوت 01, 1402 در 22:14

برای تمیز کردن چراغ های جلو نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و ما به شما آموزش می دهیم که چگونه چراغ های جلو را با لیمو و جوش شیرین تمیز کنید.

تمیز کردن روتین چراغ های خودرو به عنوان یکی از اجزای اصلی آن بسیار مهم است. البته برخلاف آنچه فکر می کنید، برای این کار نیازی به محصولات گران قیمت خاصی ندارید و تنها دو مورد در خانه می توانند به راحتی این مشکل را برای شما حل کنند: لیمو و جوش شیرین. در ادامه نحوه تمیز کردن چراغ های جلو خودرو با استفاده از لیمو و جوش شیرین را توضیح می دهیم. دو راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد، البته هر دو کاملا کارآمد هستند و خود فرد باید با توجه به ترجیحات خود تصمیم بگیرد.

چگونه چراغ های جلوی خودرو را با جوش شیرین و لیمو تمیز کنیم

چگونه چراغ های جلوی خودرو را با لیمو و جوش شیرین تمیز کنیم

در روش اول باید مواد مورد نیاز را با هم مخلوط کرد و سپس روی چراغ های جلوی خودرو اعمال کرد. مراحل این روش به شرح زیر است:

  • مقداری جوش شیرین را در یک کاسه بریزید
  • آب نصف لیمو را در جوش شیرین بریزید و آن را مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید.
  • هنگامی که ماده خمیر مانند آماده شد، با دستان خود آن را روی لامپ بمالید
  • چند دقیقه صبر کنید سپس لامپ را با آب بشویید و در نهایت آن را خشک کنید. توصیه می شود از حوله میکروفایبر استفاده کنید تا لامپ دچار خراش نشود

روش دوم و آسان‌تر برای تمیز کردن چراغ‌های خودرو با لیمو و جوش شیرین، شامل مراحل زیر است:

  • نصف لیمو را در یک کاسه با جوش شیرین مخلوط کنید. توجه داشته باشید که در این مدت باید لیمو را فشار دهید تا آب آن آزاد شود
  • حالا لیمو را به آرامی به صورت دایره ای روی لامپ بمالید
  • هنگامی که به اندازه کافی لیمو را روی لامپ مالیدید، آن را با آب بشویید و با یک حوله میکروفایبر خشک کنید.

بسیاری از روش‌های دیگر برای تمیز کردن چراغ‌های خودروهای کدر، کدر و زرد توصیه می‌شوند. مانند روش های خمیردندان، پولیش و سنباده زدن. البته این روش پیچیدگی بیشتری نسبت به استفاده از لیمو و جوش شیرین دارد و می توان گفت استفاده از لیمو و جوش شیرین ساده ترین روشی است که افراد می توانند برای تمیز کردن چراغ ماشین خود انجام دهند.