دریچه فن کویل

بایگانیهای بخاری فن دار - فن پویا در صورتی که نیازمند خرید بهترین محصول موجود در بازار با کم ترین قیمت ممکن هستید، تهویه مارکت مفتخر است این محصول را با نازل ترین قیمت موجود و مرغوبیت بسیار عالی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با توجه به نوع کاربری،محل کاربری و عواملی از این قبیل در کاربرد لوله فلکسیبل صداگیر ( کانال فلکسیبل )می توان آنرا به چند مدل تقسیم بندی نمود.مهمترین دسته بندی در لوله فلکسیبل صداگیر انواع عایق دار و بدون عایق می باشد.در مواردی که نیاز به راندمان بالا در زمینه عدم انتقال حرارت و برودت و حتی صوت از داخل ساختار لوله فلکسیبل صداگیر به بیرون و بالعکس وجود داشته باشد از لوله فلکسیبل صداگیری عایق دار و در جاهایی که اختلاف حرارت و برودت داخل لوله با فضا و محیط زیاد نباشد و حساسیتی در این زمینه وجود نداشته باشد از لوله فلکسیبل صداگیر بدون عایق استفاده می گردد.البته با توجه میزان و درصد اخذ راندمان از عملکرد و کارایی هر نوع لوله فلکسیبل صداگیر،می توان هر دسته از این لوله های خرطومی را به چند زیر شاخه تقسیم بندی نمود و در موارد مقتضی از این محصولات استفاده نمود. این نوار های پهن و زاویه دار (معمولا با زاویه ۴۵ درجه) همچنین که اجازه ورود و خروج هوا را می دهد، از وارد شدن نور مستقیم خورشید، آب باران و برف نیز جلوگیری می کند.

صداگیر چهارگوش

قیمت و خرید فیش نری آداپتور ترمینال دار 2.1 میلی متری استاندارد همچنین آزمایشهای معتبر از جمله تست هوادهی و تاییدیههای آتش نشانی بر روی این فن ها انجام میگیرد. برای انشعاب گرفتن از کانالهای انتقال هوا روشهای متفاوتی مانند Take Off کردن وجود دارد. در مدل لولایی باید از لولا و قفل زیمنس برای باز کردن و بستن درب استفاده شود که تعداد قفل ها به ابعاد دریچه بستگی دارد. دریچه فن کویل کناف، یک نوع دریچه تهویه مطبوع است که به وسیله یک فن داخلی، هوا را از طریق یک تراکمکننده و بر روی صفحه کنافی منتقل میکند. این میتواند به کنترل دقیقتر دما، جریان هوا و توزیع بهتر تهویه در محیطهای داخلی کمک کند. این دریچهها از طریق سیستم لولههای هوادهی به یک یا چند واحد داخلی دریچهای به نام گل لولایی متصل میشوند. منظور از کلاهک هوارسان پشت بامی، کلاهکی است که در انتهای دودکش (خانگی و صنعتی) به منظور جلوگیری از ورود آب ناشی از بارش برف و باران، ورود پرندگان، حشرات، گرد و غبار نصب به داخل محیط نصب می شود. منظور از لوور هوارسان پشت بام، کلاهکی است که در انتهای دودکش (خانگی و صنعتی) به منظور جلوگیری از ورود آب ناشی از بارش برف و باران، ورود پرندگان، حشرات، گرد و غبار نصب به داخل محیط نصب می شود. ​​​​!

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی با درب ساده لولایی ü این دریچه همانطور که از نامش پیداست؛ از جنس آلومینیوم است. دریچه داکت اسپلیت مدل طرح اسلوت لولایی ü در این مدل، دریچه داکت به چند قسمت کوچکتر یا اسلوت تقسیم میشود.هر اسلوت توسط یک لوله تهویه جداگانه به یک منبع تهویه متصل خواهد شد. این قطعه رابط لوله خرطومی صداگیر ،هوای ورودی از سه راه را در قطر همسان به لاین مجزا با زاویه ۴۵ درجه هدایت می کند.جنس این لوله خرطومی صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و ضخامت ورقِ این سه راه دقیقا به قطر لوله خرطومی صداگیر بستگی دارد.بدیهی است هرچه قطر لوله خرطومی صداگیر بالاتر برود ضخامت ورق این سه راهی هم بیشتر می شود. با توجه به اینکه سه راه نوددرجه غیرهمقطرِ لوله خرطومی صداگیر از دو قطعه که به همدیگر می چسبند تشکیل شده،لذا طراحی،برش و مونتاژ دقیقِ این دو قطعه از مراحل اولیه تا انتها باید به دقت انجام گیرد تا این سه راه لوله خرطومی صداگیر از هیچ نقطه ای دچار منفذ و نشتی نگردد و راندمان لوله خرطومی صداگیر ی مکش و دمش افت نیابد.

این واکنش فوری جلوگیری از گسترش آتش و دود را فراهم میکند و مانع از انتشار آتش به سایر نقاط ساختمان میشود. این وزنهها برای تنظیم جریان هوا درون دریچه، به صورت دستی باز و بسته میشوند. این داکتها به منظور کنترل و جهتدهی به جریان هواستفاده میشوند و میتوانند به صورت دستی یا اتوماتیک کنترل هیتر کانالی الکتریکی گرد – شرکت تهویه سازه شار شوند. درب این مدل به هر دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود. دمپرها و لوورها دو جزء مشترکی هستند که در چنین سیستمهایی یافت میشوند، که هر دو امکان مدیریت جریان هوا را برای اهداف مختلف میدهند. طرح اسلوت لولایی به سیستمهای تهویه امکان میدهد تا هوای تهویه شده را به صورت مجزا و قابل کنترل به هر قسمت از فضا از طریق اسلوتها ارسال کنند. اما اگر شما به دنبال دریچههای بسیار سبک هستید میتوانید از دریچههای پلاستیکی استفاده کنید. اگر به منبع صدای کمپرسور باد خیلی نزدیک هستید، حتما صدای زیاد آن شما را خیلی آزار خواهد داد. میزان نفوذ آب، منطقه آزاد سیستم، مقاومت دستگاه در برابر جریان هوا از جمله موارد با اهمیتی است که باید به آن توجه شود.