خبر خرید و فروش پژو 206 صفر و کارکرده امروز؛ خرید پژو 206 همراه مکانیک

فروش این نسخه تا سال ۱۳۹۵ ادامه داشت و پس از آن ایران خودرو فقط سمند را به بازار عرضه کرد. همچنین در مورد وزن و طول و عرض سمند صحبت خواهیم کرد. در ادامه اجزای کلیدی سیستم کولر خودرو را بررسی خواهیم کرد. شناخت چالشهای خرید این خودرو، به اندازه شناخت چالشهای فروش 206 اهمیت دارد، بنابراین در ادامه به بررسی این چالشها خواهیم پرداخت. تا این زمان دقیقا تعداد یک میلیون و ۵۱۰ هزار و ۷۴۵ دستگاه سمند، تولید و به فروش رسید. در حال حاضر برخی از این مدلها توانستند کارکرد بیش از ۵۰۰ هزار کیلومتری را نیز ثبت کنند. در نهایت باید گفت پراید، تیبا و ساینا هر سه روی پلتفرم ساخته شدهاند. پراید بدنهای بسیار ساده و معمولی دارد، شاید در همان اوایل دهه هفتاد فرم دماغه و چراغهای جلو آن بسیار جذاب بهنظر میرسید، اما اکنون دیگر چیزی برای تعریف کردن و مانور دادن روی آن وجود ندارد!

البته ساینا یکی از موفقترین نسخههای فیس لیفت در بین خودروهای ایرانی بهشمار میرود که چهرهای بسیار مدرنتر و جذابتر از مدل پیشین دارد. آنچه به عنوان نسخه فیس لیفت معرفی شد، نتوانست موفقیت قابل توجهی را نصیب دومین خودروساز بزرگ کشور کند و سایپا تصمیم گرفت نسخههای ارتقایافته مدلهای قبلی را یکی پس از دیگری تولید و رونمایی کند. اما متاسفانه آپشنهای مهمی مانند ایربگ جلو و سیستم کنترل بخار بنزین، تنها در نسخههای صادراتی این ایران خودرو موجود بود. تیبا بهعنوان نسخه فیس لیفت پراید، خودرو زیبایی بود، اما متاسفانه در زمان مناسب عرضه نشد. بنابراین پس از تیبا، ساینا در اواسط دهه نود شمسی توسط مهندسان سایپا بهعنوان نسخه فیس لیفت و ارتقایافته تیبا تولید و عرضه شد. شاید فقط در بازار خودرو ایران شاهد چنین اتفاقی باشیم که وقتی نسخه فیس لیفت یک ماشین تولید میشود، نسخه پیشین همچنان در دسترس باشد و از گردونه خارج نشود! با این وجود، شاید افراد عادی بتوانند عیب کولر را تشخیص دهند، اما برای برطرف کردن آن به ابزار، تجهیزات و مهارت یک تعمیرکار مجرب احتیاج است. وقتی حرف از ایمنی خودرو به میان میآید انتظار نداشته باشید اکنون به شما اعلام کنیم که ستاره ایمنی هر کدام از این سدانهای اقتصادی چندتاست!

سازمان حمایت، بر اساس مستندات واردکنندگان، تعرفه خودرو، سود واردکننده و بخشی از هزینهها، قیمت علیالحساب را اعلام میکند. پراید پا به سن گذاشته همچنان میزان مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر را در کارنامه دارد، در حالی که ساینا اندکی بیشتر سوخت میسوزاند و میزان مصرف آن صدی 7 اعلام شده است. ساینا معمولی دارای یک گیربکس پنج سرعته دستی است و میزان سوخت ترکیبی آن صدی 7 است. گیربکس دوکلاچه از جدیدترین و پیشرفتهترین جعبهدندههای دستی به شمار میرود. اگر تصمیم به خرید تیبا در نسخه دست دوم با کارکرد پایین یا خرید پراید داشته و بین این دو گزینه مردد هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید. اگر قصد شرکت در طرحهای فروش اقساطی ساینا هستید، ما در آرشا خودرو آمادگی داریم تا با بهترین شرایط خودرو محبوبتان را به شما عرضه کنیم. به دلیل ساده بودن راه اندازی کولر و جهت جلوگیری از افزایش قیمت،در هیچ شهری نمایندگی فروش نداریم. صدای ساییدن: صدای ساییده شدن میتواند به دلیل خرابی بلبرینگ پولی یا بلبرینگ داخلی کمپرسور باشد. مجموع این تغییراتی که در راستای ارتقای سطح فنی ایجاد شده است، میتواند دلیل محکمی برای ترجیح دادن ساینا به پراید باشد. اگرچه در این مقاله به مقایسه پراید و ساینا بهصورت تخصصی پرداختیم، اما اینک قصد داریم بهطور خلاصه سه دلیل منطقی برای شما ردیف کنیم که بدانید چرا باید ساینا را به پراید ترجیح دهید.

مقایسه پراید و ساینا در بخش فنی میتواند یکی از تعیین کنندهترین مولفهها برای ترجیح دادن یکی از این دو خودرو بر دیگری باشد. در مکانیزم الکترومغناطیسی حرکت میل ماهک بر پایه روابط الکترو مغناطیسی و ارتباط مگنتهای متصل به آنها با هستههای آهنی و سیمپیچهای موجود در جعبه دنده موجب حرکت آنها میشود. به تعداد هر میل ماهک یک ماهک در نحو تست کاتالیزور خودرو گیربکس کارآیی دارد. در مقایسه پراید و ساینا از نظر توان پیشرانه باید گفت که پراید سالخورده سایپا دارای یک موتور چهار سیلندر است که 1323 سیسی حجم دارد و قادر است 71 اسب بخار قدرت و 108 نیوتنمتر گشتاور ایجاد کند. ساینا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی یورو4 است که 1503 سیسی حجم دارد و میتواند 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتنمتر گشتاور ایجاد کند. موتور این خودرو ۳۶۲ اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که امکان تقویت اضافی تا ۲۱ اسب بخار قدرت را نیز دارد. بنابراین ظاهر این سدان اقتصادی خانوادگی سایپا بهمراتب به قیافه ساده و بیتکلف پراید برتری دارد و اختلاف قیمت ساینا با پراید بهجهت اینکه صاحب خودرو مدرنتری خواهید شد، منطقی است. ساینا ارتقا یافته تیباست و بهمراتب اسپرتتر و جذابتر از تیبا بهنظر میرسد. ​​&;!