نادیده گرفته ترین واقعیت در مورد رژیم کتوژنیک پروتئین فاش شد

قیمت و خرید نوار تست کتون - فروشگاه محصولات سلامتی - کتوژنیک در واقع، نصف فنجان کدو حلوایی پخته شده سرشار از ویتامین A مناسب بینایی است 11 گرم کربوهیدرات را تامین می کند.مصرف کدو حلوایی برای تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک مناسب است. علاوه بر این، پنیر سرشار از پروتئین باکیفیت است و هنگامی که با سایر غذاهای غنی از فیبر مانند نان سبوس دار، کاهو، خیار و پنیر گوجه فرنگی ترکیب می شود، می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و وسوسه افراط در میان وعده های ناسالم را کاهش دهید. آنها همچنین دارای کالری بالا و همچنین سرشار از سدیم، قند ویا چربی اشباع هستند. اگر به دنبال کاهش وزن هستید، پنیر در صورت مصرف متعادل می تواند یک مکمل عالی برای رژیم غذایی شما باشد؛ اگر قصد مصرف پنیر را دارید، پنیری با کمترین کالری، چربی اشباع شده و محتوای سدیم را انتخاب کنید.  This data was gen​erated ᠎with the he lp of G᠎SA Con tent Gene​rato r DEMO!

مصرف آبگوشت یا آبگوشت استخوان به شما در حفظ مقادیر مناسب سدیم کمک می کند. ما در مزکر دکتر سلامت، قصد داریم در این مطلب، ابعاد مختلف رژیم کتوژنیک را برای شما شرح دهیم. غذاهایی که میخوریم و میزان فعالیتی که داریم در ابتلا به کبد چرب و یا درمان آن بسیار مهم است. رژیم کاهش وزن بدون پنیر ریکوتا ناقص است؛ این پنیر در مقایسه با اکثر پنیرها، به دلیل داشتن نمک و چربی کمتر، انتخاب سالم تری است.

پنیر بخش مهمی از بسیاری از رژیم های غذایی در سطح جهان است و اغلب مصرف آن با افزایش وزن همراه است. در این بخش نمونه رژیم کتوژنیک برای مدت یک هفته را مشاهده خواهید کرد. باید از میوههای با کربوهیدرات خالص کم، چربی و پروتئین زیاد و آنتیاکسیدان زیاد استفاده کرد و از میوههای با کربوهیدرات خالص زیاد، شکر و نشاسته زیاد دوری کرد. یکی از قواعد مطرح شده در رژیم کتوژنیک این است که فرد باید از غذاها و خوراکی های دارای چربی سالم استفاده نماید. در روز دوم، مجاز به خوردن سیب برای صبحانه و شام هستید و برای ناهار میتوانید از سیب به همراه سبزیجات استفاده کنید. کسانی که عدم تحمل لاکتوز دارند می توانند از انواع مختلف پنیر سفت مانند چدار، موزارلا و سوئیسی که به طور کلی لاکتوز کمی دارند، استفاده کنند. همان طور که می دانید نوزادان تا 6 ماهگی تمام انرژی، مواد مغذی و مایعاتی که برای رشد و تکامل نیاز دارند را از شیر مادر تامین می کنند.

در این حالت، مولکولهایی به نام کتون در کبد تولید میشوند که ناشی از تجزیه چربیها هستند و برای تامین انرژی بدن مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر این، حاوی مقدار زیادی پروتئین است که ۵۰ درصد نیاز روزانه فرد را تامین می کند. مدت زمانی که فرد می تواند پنیر را ذخیره کند بسته به نوع آن متفاوت است. 4) حتما سحری بخورید: خوردن سحری سالم یکی از مهمترین عوامل ماه رمضانه پس به هیچ عنوان آن را از دست ندید. در این ایام بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با انجام منظم ورزش از این مرحله راحت تر عبور می کنید و همچنین احتمال بازگشت وزن پس از رژیم کتوژنیک نیز کاسته می شود.و تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک انجام میشود. بسیاری از افراد به دلیل آن که در ماه رمضان غذای کمتری مصرف میکنند و در حقیقت بیشتر کاهش وزن زیادی را مشاهده کنند و البته برخی از افراد موفق هستند؛ اما معمولاً این کاهش وزن بعد از ماه رمضان و بازگشت به روند عادی روزمره برمیگردد.

همچنین به دلیل باروری در زن، احتمال بازگشت چربی ها آن ها بیشتر از مردان است. مغز شما در روز از طریق هورمون ها با بقیه بدن ارتباط برقرار می کند. در پیش گرفتن یک رژیم کم کربوهیدرات به منظور سلامتی بهتر قطعا میتواند به همسران کمک کند با هم ارتباط برقرار کنند و شور و شوق را (که در گذر سالها کمرنگ شده) به زندگی زناشویی خود برگردانند، زیرا زوجهایی که با هم رژیم میگیرند، با هم میمانند! چند ساعت بعد ارتباط برقرار کردم و پرسیدم ماجرا چیست. 03:3016th فوریه, 2023|دستهها: کتوژنیک, کتوز در رژیم کتو چیست؟ در صورتی که فرد سالم است و می خواد در ماه رمضان هم روزه بگیرد و هم رژیم کتوژنیک داشته باشد بهترین حالت این است که دو تا سه هفته قبل از شروع ماه رمضان رژیم کتو را شروع کند، اما برای شروع هیچ وقت دیر نیست.

2. رژیم کتو در درصد بالایی از بیماران دیابتی، علایم بیماری قند خون را از بین می برد. آیا رژیم کتو برای دیابت بارداری خوب است؟ مقالات|برچسبها: آیا کشک در رژیم کتوژنیک مجاز است؟ به عنوان مثال، در مرحله القا، میوه هایی مانند سیب، موز، گلابی، پرتقال و انگور مصرف نکنید. این روش تغذیه ای در واقع یک رژیم کاهش وزن و لاغری محسوب میشود که در آن افراد مصرف پروتئین را بالا میبرند و میزان دریافت کربوهیدرات را کم می کنند. مشاوره تلفنی دکتر تغذیه برای شما در دسترس است. حتی بعضی از کیک ها، دسر ها و شیرینی ها، حاوی مقادیر زیاد چرپی هستند که همه این عوامل دست در دست هم می دهند و در طولانی مدت سبب ایجاد مشکلات متعددی برای فرد از جمله ابتلا به بیماری دیابت و فشارخون می شوند.

به نقطه ای رسیده بودم که جوراب پوشیدن برایم خیلی سخت شده بود (آنهایی که اضافه وزن زیاد دارند، این موضوع را درک می کنند). کیفیت خوابم خیلی بهبود پیدا کرده بود. مشکلات شدید گوارشی داشتم و کافی بود یک بار پرخوری کنم؛ تا چند روز پشت سر هم از درد معده خوابم مختل می شد. معمولاً تنها اتفاقی که می افتاد این بود که چند روز اول چند کیلو وزن کم می کردم و سطح انرژی ام آنقدر پایین می آمد که نمی توانستم به کارهای عادی روزانه برسم. وزنم داشت کم می شد، البته نه به سرعت چند روز اول. نکته اول اینه که در ابتدای رژیم کتوژنیک، زمانی که بدن شروع به سوزوندن ذخیره های چربی اضافه میکنه، این به کلیه ها فشار میاره.

دلیل آن وجود امکانات زائدی است که برای کاربر معمولی هرگز بکار نمیآیند، اما در نصب پیشگزیده نصب میشوند، یا حتی در حالت سفارشی (کاستوم) هم جلوی نصب آنها را نمیتوان گرفت. با این حال، مطالعات نشان می دهد که سه وعده لبنیات در روز می تواند سایز دور کمر را در افراد دارای اضافه وزن یا چاق کاهش دهد. یکی از شایعترین مشکلاتی است که در زنانی که در سن باروری هستند پیش میآید و به دلیل اختلال هورمونی در دوره قاعدگی بوجود میآید. رژیم کتوژنیک میتواند چربیهای اضافه که با دیابت نوع 2، پیش دیابت و سندرم متابولیک مرتبط است، را از بین ببرد. خونریزی معده هم به مشکلاتم اضافه شد. حتی یک بار به مدت یک ماه فقط میوه خوردم، به این امید که مشکلات مربوط به اضافه وزن و دردهای معده کاهش پیدا کنند. کدام پنیر برای کاهش وزن مفید است؟

آیا پنیر برای کاهش وزن مفید است؟ حتی برخی از آنها میتوانند به کاهش وزن شما کمک کنند. است. اما در برخی مواقع ممکن است در طی این نوع رژیم ها نیز دچار استپ وزن شوید. اگر بیماری خاصی دارید و میخواهید برای اولین بار رژیم کتوژنیک بگیرید حتما قبل از شروع با پزشک خود در این مورد مشورت کنید تا مطمئن شوید که رژیم Ketogenic برای شما ضرر نداشته باشد سه دلیل چرا داشتن عالی در مورد pdf رژیم کتوژنیک نیست کافی 1402 .

هم در ایران و هم در آمریکا مشورت پزشکی گرفتم و نظر اکثریت این بود که کلاً غیر درمان با آنتی بیوتیک که عوارض دیگری دارد، کاری نمی شود کرد و باید با مشکلاتم کنار بیایم. برای تعیین وزن مناسب نمی توان فقط به شاخص BMI بدن توجه کرد و به عوامل دیگری نیز باید دقت شود. تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک با توجه به سن، قد، وزن، میزان فعالیت و سلامت کلی شما طراحی می شود.

رژیم فستینگ می تواند منجر به کاهش وزن حدودا ۲۵۰ تا ۷۵۰ گرم در هفته شود. در واقع، نباید بیشتر از 20 گرم کربوهیدرات در برنامه غذایی خود داشته باشید. آموزش آشپزی به خود یا متعهد شدن به خوردن بیشتر وعده های غذایی خود در خانه یکی دیگر از استراتژی های کلیدی برای حفظ کاهش وزن است. عواملی مانند: جنسیت، نژاد، وضعیت اجتماعی، سن، ژنتیک و هورمون ها، ورزش و استرس در برنامه تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک تاثیرگذار هستند. هم چنین بهتر است تنوع در مصرف کالری ها و برنامه غذاییشان وجود داشته باشد. مصرف سیب زمینی برای تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک مناسب است.

پس از گذشت مدت زمان 2 ماه، تمام افرادی که رژیم کتوژنیک برای آنها تجویز شده بود در مقایسه با افرادی که یک رژیم غذایی کاهش وزن عادی و استاندارد برای آنها تجویز شده بود کاهش بیشتری را در وزن و چربی کبد داشتند. حالا بعد از گذشت چهار ماه… در یک رژیم غذایی “عادی” با کمبود کالری و رژیم ورزشی منظم، بیشتر افراد می توانند انتظار داشته باشند که یک تا دو پوند در هفته وزن کم کنند، در حالی که کسانی که از رژیم کتو پیروی می کنند معمولاً بین دو تا ده پوند کاهش وزن دارند.با گذشت چهار تا پنج هفته از برنامه رژیم غذایی کتو، اثرات اولیه رژیم را احساس خواهید کرد و امیدواریم که به این روش جدید غذا خوردن برسید. البته برای افراد مختلف متفاوت است بنابراین حتما باید با یک متخصص مشورت کرد. هیچ آمار و نموداری نمی تواند به طور یقین برای شما وزن ثابتی را در نظر بگیرد بنابراین کنترل غذا را رها کنید و به نشانه های طبیعی بدن خود گوش دهید و همراه تغییرات آن تغییر کنید.

چهار جزء ضروری پنیر طبیعی عبارتند از: شیر، نمک، باکتری های خوب و آنزیمی که به نام مایه پنیر معروف است. رژیم غذایی مبنی بر کتوژنیک به خوردن مقدار زیادی سبزیجات و کمی از مواد مغذی که پر از رتینوئیدهای و ویتامین آ هستند پر می شود که یک ویتامین ضروری برای حفظ پوست درخشان و جوان است، زیرا مانع از آسیب رساندن به پوست ، تولید سلول های پوستی و جلوگیری از عفونت پوست می شود. پنیر مانند سایر لبنیات منبعی ضروری از کلسیم برای کسانی است که به عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستند. از سوی دیگر، پنیرهای خامهای مانند پنیر کوتیج، ریکوتا و پنیر خامهای دارای لاکتوز بیشتری هستند. البته مانند بیشتر رژیمهای غذایی نظرات راجعبه این رژیم غذایی نیز متناقض است. پنیر پارمسان یک گزینه محبوب برای افزودن به سوپ، پاستا، سس سبزیجات بوداده یا سالاد در رژیم کاهش وزن است. در واقع، بعید به نظر می رسد که رژیم کتو تاثیر منفی بر سطح کلسترول داشته باشد در حالیکه این تاثیر را بر چربی می گذارد.

شربت افرا کتو. این شربت به شیرینی میافزاید و پیونددهنده کتو گرانولا است. در رژیم کانادایی سبزیجات، میوه، آجیل، ماهی، روغنهای سلامت، حبوبات و مقداری گوشت آزاد است و تقریباً هیچ نوع شیرینی و چربی در این رژیم دیده نمیشود. یک بار به توصیه یک پزشک، روغن و گوشت قرمز را از وعده های غذایی حذف کردم. اسیدهای آمینه موجود در پروتئین را می توان به گلوکز تبدیل کرد، بنابراین یک رژیم کتوژنیک پروتئین کافی برای حفظ توده بدون چربی بدن از جمله عضلات را مشخص می کند، اما همچنان باعث کتوز می شود.

درسال ۲۰۱۵ میلادی، یک مطالعه روی ۲۹۳ بیمار با رژیم غذایی و تغییر سبک زندگی به مدت ۵۲ هفته، نشان داد که از دست دادن نسبی ۷ تا ۱۰٪ از وزن بدن باعث بهبود کبد چرب در ۸۸-۱۰۰٪ بیماران و برطرف شدن استئو هپاتیت در ۸۴-۹۰٪ بیماران می شود. آن ها باید نسبت به بدن خود آگاه باشند و بدانند چه زمانی و چه مقدار مواد غذاییشان را مصرف کنند و باید به میزان ثابت چربی و کربوهیدرات در فرمول تثبیت شدن وزن برایشان دقت شود. از این رو افراد می توانند با کمتر مصرف کربوهیدر ادامهات، به تناسب اندام و بدنی ایده آل برسند. خانوما شما تا حالا رژیم کتوژنیک گرفتین و نتیجه ی دلخواه رو داشته؟ بعد از اینکه نتیجه ای حاصل نمی شد، منصرف می شدم و چند ماه بعد می رفتم سراغ رژیم بعدی که به عنوان “بهترین رژیم” تبلیغ می شد.

بنابراین، برای به دست آوردن بهترین نتیجه از رژیم غذایی و روتین تناسب اندام خود، می توانید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید که می تواند رژیم غذایی و برنامه های تناسب اندام را متناسب با اهداف سلامتی شما ارائه دهد. اگر قصد دارید رژیم کتوژنیک را دنبال کنید و نگرانی در مورد سطح کلسترول خود دارید، بهتر است با پزشک یا تغذیهشناس خود مشورت کنید. در حالی که لوتئین و زیگزانتین به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل کرده و برای محافظت از چشم ها در برابر نور آبی مفید است. ½ پیمانه تمشک، حاوی 3.3 گرم کربوهیدرات خالص، 4 گرم فیبر و 2.7 گرم قند طبیعی است. این یک فرآیند طبیعی است. پنیر کوتیج یا پنیر کلبه، در اصل پنیر تازه، نرم و همراه با بافت خامه ای است و برای حفظ طعم خود نیازی به فرآیند های طولانی ندارد.

اگر قصد عضله سازی را دارید برنامه غذایی برای عضله سازی را در این مطلب مشاهده کنید. چندین روش مختلف برای برنامه رژیم فستینگ وجود دارد، اما همه آنها بر اساس انتخاب دوره­های زمانی منظم برای غذا خوردن و سپس اجتناب از غذا هستند. برای تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک از مصرف این غذاها اجتناب کنید یا آنها را محدود کنید تا سلامتی و نتایج کاهش وزن خود را حفظ کنید. اکثر افرادی که سعی در کاهش وزن دارند اغلب از مصرف پنیر اجتناب می کنند، چرا که پنیر به دلیل محتوای چربی اشباع بالا، به طور کلی به عنوان یک ماده غذایی مناسب کاهش وزن در نظر گرفته نمی شود. سس مایونز پرچرب تقریباً ۹۴ کالری و ۱۰ گرم چربی در هر قاشق غذاخوری دارد، در حالی که بیشتر پنیرهای کم چرب ۳۰ کالری و حدود ۲.۵ گرم چربی در هر قاشق غذاخوری دارند. اگر میخواهید میوه در رژیم کتوژنیک استفاده کنید، آن را با خامه پرچرب به صورت دسر مصرف کنید.

● رژیم کتوژنیک (یا به اختصار رژیم کتو) یک رژیم کم کربوهیدرات و پرچرب است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. پروتئین های سالم، کربوهیدرات های پیچیده و پخت و پز خانگی را بعد از کتو انتخاب کنید. علایم دیگری را که در این مدت مشاهده کردم، لیست میکنم: واقعاً نمی دانم به این رژیم مربوط است یا نه، ولی اتفاق افتاده اند! برای خارج شدن از رژیم کتوژنیک کم کم کربوهیدرات مصرف کنید و به یک باره یک غذای پرکربوهیدرات نخورید چون قند خونتان دچار افت و خیزهای شدید خواهد شد که میتواند احساس خستگی، تحریک پذیری، سرگیجه و احساس سبُکی در سر به شما بدهد. در این روز از مصرف سایر میوهها یا سبزیجات خودداری کنید. چگونه می توانید پنیر را به روشی سالم در رژیم غذایی خود بگنجانید؟ متخصصان رژیم غذایی خوردن حداقل 50 گرم پروتئین در روز پس از کتو و تمرکز بر منابع پروتئین گیاهی بیشتری مانند لوبیا، عدس، را توصیه می کنند.فیبر به کاهش سرعت هضم کمک می کند وباعث میشود سریعتر احساس سیری کنید.

یک وعده بچه هویج (حدود هشت عدد) حاوی 7 گرم کربوهیدرات به ازای USDA است، در حالی که یک هویج خام حاوی 5.75 گرم کربوهیدرات و 1.7 گرم فیبر است.مصرف هویج برای تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک مناسب است. 3. رژیم کتو در بعضی از افراد، جوش و التهابات پوستی را کاهش و در بعضی دیگر افزایش می دهد. به طور خاص رژیم کتو برای این افراد توصیه نمیشود. به من توصیه کرد رژیم را امتحان کنم.

از جمله مشکلات پیروی از یک رژیم غیراصولی میتوان به سوءتغذیه، انواع بیماریها، فقر ویتامین، ریزش مو و خراب شدن پوست اشاره کرد. غذاهای غیرمجاز در رژیم کتوژنیک. متخصص هاوارد در این مورد اینطور میگوید: “مطالعات روی موشهای باردار نشان دادهاند که داشتن رژیم کتو بر عملکرد جنین و رشد اندامها، بهویژه قلب و مغز تأثیر میگذارد، که ممکن است عواقب منفی در بزرگسالی داشته باشد. به علاوه مشکلاتی که رژیم کتو میتواند برای سلامتی افراد ایجاد کند، یک هشدار قابل توجه برای علاقهمندان این رژیم است. با توجه به این که در رژیم کتوژنیک، مصرف کربوهیدرات بسیار محدود است، در نان کتو از کربوهیدرات کمتری استفاده شده و این باعث شده تا برای افرادی که در حال رژیم کتوژنیک هستند، مناسب باشد. مطالعات زیادی در این مورد نشان داد که مصرف سویا باعث بروز علائم بیشتری مثل چاقی، بیماری های قلبی عروقی، مقاومت انسولین و اختلالات سیستم ایمنی می شود ولی نتایج آن درمورد بیماران مبتلا به تنبلی تخمدان هنوز شفاف نیست.

دیگر قبول کرده بودم که سیستم بدنی من مشکل دارد و نمی شود کاری کرد. تشخیص این بود که یک نوع باکتری (به اسم هلیکو باکتر) در سیستم گوارشم هست. ظاهراً من جزو چند درصدی بودم که واکنش شدید به فعالیت هلیکو باکتر نشان می دادم. متخصص گفت با وزن من حتی پیاده روی زیاد هم برای سلامتی خوب نیست، چه رسد به دویدن، آن هم روزی 10 کیلومتر! روزی 10 کیلومتر داخل پارک و خیابان می دویدم. این چربی ها برای افرادی که کلسترول بالا دارند یا از مشکلات قلبی رنج می برند اصلا مناسب نخواهد بود. به طور مثال زنان تمایل بیشتری نسبت به مردان برای لاغری خود دارند و براین اساس برای ثابت نگه داشتن آن باید به چربی های ذاتی اندام زنانهشان توجه شود. به طور کلی ۴ نوع رژیم کتوژنیک وجود دارد و هر شخصی با توجه به هدف و شرایطی که دارد باید یکی از آنها را انتخاب کند.

برنامه خوب با توجه به خصوصیات جسمی هر فرد سعی می کند به این 3 هدف برسد. جالب است که با این برنامه غذایی، ماهیچههای بدن تا حد زیادی در امان میمانند. در موارد ناتوانکنندهتر، مانند افراد مبتلا به میگرنهای شدید، این داروها ظاهراً مؤثرترین گزینه درمانی هستند. برای افراد مبتلا به بیماریهای مزمن، تغذیه سالم میتواند به مدیریت این شرایط و جلوگیری از عوارض بیشتر کمک کند. بنابراین، در فرمول نمونه رژیم تثبیت وزن برای مردان لازم است افزایش فعالیت بیشتر در اولویت قرار داشته باشد. تثبیت وزن بعد از رژیم کتوژنیک برای چه کسانی لازم است؟

همچنین، باید اشاره کنم که هدف اصلی من از ادامه این رژیم، بهبود شاخص های سلامت است و نه صرفاً کاهش وزن چون اساساًً ورن من به ثبات رسیده است. نه برای کاهش وزن چون وزن من مناسب است. درنتیجه تمام تلاشها برای کاهش وزن و دیگر اهداف، بیثمر خواهد ماند. تمام چربیهای بدن شما یکسان و برابر نیستند. با این وجود، همه پنیرها از نظر ارزش غذایی و تأثیر آنها در کاهش وزن برابر نیستند.

در واقع، غذا بر تمام سلولها و اندامهای شما تأثیر میگذارد. طعم تند و بافت خامه ای دارد و به خوبی با تمام مواد ترکیب می شود. اصرار کرد که رژیم خیلی خوبی است. حس خوبی داشتم. تنها مشکلی که بود این بود که نمی توانستم مثل سابق وزنه های سنگین بلند کنم. سطح انرژی ام هنوز به حد قبل از رژیم نرسیده است، ولی خودم هم دیگر مثل سابق اصرار ندارم در باشگاه وزنه های سنگین بلند کنم. البته باشگاه می رفتم و وزنه میزدم.

دادن غذاهایی با چربی مفید بالا و البته پروتئین دار، بدن رو روی این حالت قرار میده. در ادامه سیر و ادویه ها رو هم روی مرغ خرد شده بپاشید و روغن زیتون هم که دیگه پای ثابته! کم آبی بدن حس گرسنگی رو القا میکنه درحالی که تنها تشنه هستین. به عنوان مثال صبحانه نخورید و تنها در طی ۸ ساعت در روز غذا بخورید، و برای ۱۶ ساعت روزه باشید. لطفاً قبل از شروع این رژیم، در مورد آن مطالعه کنید چون برای بعضی افراد (مثل بیماران قلبی) توصیه نشده است. به همین خاطر لازم دونستیم تا در این مورد یک مقاله جداگانه تنظیم و در اختیار شما عزیزان قرار بدیم. شاید نیاز به تمرینات سخت ورزشی ندارید و هفته ای 3 جلسه فیتنس برای شما بهتر باشد یا لازم نباشد رژیم سفت سختی بگیرید. لازم به یادآوری است که نیازهای غذایی هرکس متفاوت است. بنابراین حتما در ابتدای رژیم کتو، مصرف چربی خود را افزایش دهید تا زمانی که بدن شما با استفاده از چربی و کتون برای بیشتر نیازهای خود سازگار شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم آنلاین لطفا از صفحه ما بخواهید.