مشکل ناشناخته سر راه انتقال ستاره برزیلی به الاتحاد



کد خبر: 1952941
اوت 03, 1402 در 19:19 |
1.9 هزار بازدید |

1نقطه نظر

سایت اتلتیک می گوید مشکلاتی در روند انتقال فابینیو از لیورپول به لیگ عربستان وجود داشت که احتمالاً مانع از حضور او در لیگ عربستان می شود.

مشکل نامعلوم بر سر راه انتقال ستاره برزیلی به اتحاد

به گزارش “ورزه سه”، فابینیو، هافبک 29 ساله لیورپول علاقه زیادی به باشگاه اتحاد عربستان دارد. اتحاد که فصل گذشته قهرمان لیگ این کشور بود، پیشنهادی 52 میلیون یورویی به لیورپول ارائه کرده است.

سایت اتلتیک به طور انحصاری اعلام کرد که اگرچه هم لیورپول و هم الاتحاد خواهان این انتقال هستند اما مشکلی در قالب حضور فابینیو در تیم عربستانی وجود داشت که غیرمنتظره بود و ممکن است عملیات با شکست مواجه شود.

به همین دلیل احتمالا فردا چهارشنبه که اردوی تابستانی لیورپول در این شهر آغاز می شود، فابینیو در این اردو حضور خواهد داشت. شاگردان یورگن کلوپ برای اردوی خارج از کشور راهی آلمان شدند و روز گذشته به بندر لیورپول بازگشتند. فابینیو در این اردو حضور نداشت زیرا فکر می کرد جدایی آنها قطعی است.

1901769

سایت اتلتیک اشاره ای نمی کند که مشکل مذاکره لیورپول و الاتحاد چیست. اما این رسانه به نقل از منابع خود می‌گوید فابینیو معتقد است به دلیل رابطه خوبی که مدیر برنامه‌هایش، ژرژ مندز، با لیورپول و اتحاد با لیورپول و اتحاد دارد، در نهایت می‌تواند به اتحاد برود و به کریم بنزما و انگولو کانته بپیوندد.

در روزهای اخیر شایعه شده بود که انتقال فابینیو به الاتحاد به دلیل ممنوعیت ورود سگ های فرانسوی این ستاره به عربستان سعودی پیچیده خواهد شد اما هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرد که در شبکه های اجتماعی به شدت بازتاب داشت. حالا مشخص نیست اخبار امروز درباره مشکل نقل و انتقالات ستاره برزیلی به این شایعه مربوط می شود یا خیر.