پس از اینکه استیو آدازیو مرتکب یک اشتباه 6 میلیون دلاری شد، چرا CSU باید به جو پارکر مدیر ورزشی برای استخدام یک مربی جدید فوتبال اعتماد کند؟ – دنور پست



دانشگاه ایالتی کلرادو متوجه شد که یک پروژه فوتبال نمی تواند عشق یا احترام بخرد، تنها کاری که باید انجام می داد این بود که نزدیک به 2.5 میلیارد دلار به فاضلاب برود.

رامز متوجه شد که استیو آدازیو (استیو آدازیو) برای این کار مناسب نیست، کل قیمت 16 بازی سوء مدیریت در حاشیه CSU و 6 میلیون دلار بود که نیمی از آن برای ناپدید شدن داز بود.

اما در مقایسه با استادیوم جدید 220 میلیون دلاری، این استادیوم به اندازه حمایت سراسری آن شکننده است.

از آنجایی که فوتبال در فورت فان به شدت شکست خورد، من فقط یک مشکل دارم. خوب، در واقع دو مشکل وجود دارد:

چرا جو پارکر، مدیر ورزشی کلرادو همچنان در کار است؟

حتی رامیس سرسخت چقدر مطمئن است که پارکر اکنون تصمیم بهتری نسبت به دو سال پیش خواهد گرفت، زمانی که CSU یک دستگاه بازسازی شده را از انباشته فوتبال کالج اجاره کرد، زیرا آدازیو دوست خوب اوربان مایر است؟

پارکر روز پنجشنبه گفت: “آرزو داریم در بالاترین سطح فوتبال دانشگاهی بازی کنیم.”

قوچ ها هنوز رویای دیوانه وار دارند که به میز پسر بزرگ دعوت شوند، جایی که بهای تعقیب قهرمانی ملی، دانشگاه ایالتی لوئیزیانا است که نزدیک به 100 میلیون دلار زیر بینی مربی برایان کلی می زند. او از نوتردام پاریس اغوا شد. .

خوب من برای شما بهترین ها را آرزو می کنم.

ده سال بعد، CSU Football ممکن است متوجه شود که رقابت با مونتانا برای برتری در کنفرانس آسمان بزرگ جالب‌تر است (از نظر مالی امکان پذیرتر نیست) تا اینکه التماس کند که در رده آخر در Big 12 قرار بگیرد.

پارکر با اکراه آدازیو را اخراج کرد، نه به دلیل عصبانیت او بر روی داور که باعث شد در یک بازی خانگی در یک استادیوم خالی در تعطیلات آخر هفته شکرگزاری حذف شود، بلکه به دلیل باخت شرم آور 52-10 مقابل نوادا، رکورد دیزی داز کاهش یافت. 4-12 بعد از دو بازی.

پارکر گفت: “در دو فصل گذشته، ما به (هواداران) تجربه زیادی که آنها را متقاعد کند، ندادیم.”

زمانی که رامز استخدام آدازیو را در 12 دسامبر 2019 اعلام کرد، کمتر از دو هفته پس از اخراج او از کالج بوستون، من نوشتم: لطفا به من بگویید کلرادو شوخی می کند.

خوب، حالا این شوخی در مورد پارکر است. و کار او باید به خوبی انجام شود. بگذارید هر صندلی خالی در استادیوم کانواس در اواخر این فصل به او یادآوری کند که چرا در انتخاب مربی فوتبال نمی تواند چنین اشتباه بزرگی مرتکب شود.

جستجو را از کجا شروع کنیم؟ در آینه نگاه کنید و جدی به نظر برسید.

اولین مشکل CSU امتناع سرسختانه از پذیرش موقعیت Rams در لبه نقشه فوتبال کالج بود.

هفت سال پیش جیم مک الوین در کنفرانس جنوب شرقی ثروت زیادی به دست آورد و در این نمایش شرکت کرد که هنوز احساسات آنها را جریحه دار می کرد. قوچ ها نمی خواستند برای هیچکس پله ای باشند. پارکر گفت: “ممکن است کسی که در فوتبال دانشگاهی بسیار منحصربه‌فرد است، به چنین مکانی بیاید، اگرچه برای همتایان ما، عالی و مدبر است.”

پس از اخراج آدازیو، زمانی که او با تیم ملاقات کرد، بازیکنان دانشگاه ایالتی کلرادو به پارکر گفتند: “آنها نمی خواهند مربیان را جابجا کنند. آنها دوست دارند کسی را ببینند که وارد شود و بماند و روی زندگی آنها سرمایه گذاری کند.”

اما برای CSU، آیا بهتر است هر پنج سال یک مربی جوان، جاه‌طلب و موفق را در یک پروژه بزرگ از دست بدهیم تا اینکه در همان در گردانی که قبلاً مایک بوبو و آدازیو را بیرون انداخته‌اند گیر بیفتند؟

در سن 53 سالگی، تونی آلفورد سابق دانشگاه ایالتی کلرادو دیگر کودک نبود. آلفورد در حال حاضر دستیار سرمربی در دانشگاه ایالتی اوهایو است. در حالی که در نوتردام کار می کند، هنوز به دلیل توانایی خود به عنوان یک جذب کننده مورد تحسین قرار می گیرد. او باید استخدام شود نه پوپو یا آدازیو.

آیا رامز اکنون به آلفورد می گویند که متاسفند که خیلی دیر شده است؟ شاید. یا شاید این جذابیت سوم باشد.