یک پسر 13 ساله در تیراندازی در ویلمینگتون کشته و دو نفر زخمی شدند



به گفته مقامات، در اواخر بعد از ظهر دوشنبه در تیراندازی در ویلمینگتون، یک پسر 13 ساله کشته و دو نفر دیگر از جمله یک دختر 9 ساله زخمی شدند.

افسر مایک لوپز، سخنگوی اداره پلیس لس آنجلس گفت که پلیس و آتش نشانان لس آنجلس حوالی ساعت 4:45 بعد از ظهر در تقاطع خیابان شمالی بلین و خیابان دنی شرقی به محل حادثه پاسخ دادند.

لوپز گفت که پسر به بیمارستان منتقل شد و در آنجا بر اثر جراحات جان باخت.

کاپیتان آدریان گونزالس دوشنبه شب به دیلی بریز گفت که این پسر مسافر یک دوج دورانگو بود که سومین قربانی تیراندازی، زنی در اوایل 20 سالگی، رانندگی می کرد.

گونزالس گفت که زمانی که دو مظنون مسلح نزدیک شدند و تیراندازی کردند، SUV متوقف شد. زن قبل از توقف در بلوک 800 خیابان یوبانک، جایی که شخصی با 911 تماس گرفت، رفت.

گونزالس به بریز گفت که امدادگران پسر و زن را به مرکز تروما بردند، جایی که اعلام شد پسر مرده است. وضعیت این زن وخیم اما پایدار بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دوشنبه شب اطلاعاتی از رابطه زن و پسر در دسترس نبود.

گونزالس به بریز گفت، یک دختر 9 ساله که در نزدیکی مدرسه ابتدایی ویلمینگتون پارک بازی می کرد مورد اصابت گلوله ولگرد قرار گرفت که منجر به تماس جداگانه با 911 شد. او گفت که او در شرایط وخیم در بیمارستان بستری شده است.

اداره آتش نشانی لس آنجلس در ابتدا این تماس ها را به عنوان دو صحنه تیراندازی جداگانه گزارش کرد، اما پلیس بعداً مشخص کرد که یک مکان واحد وجود دارد.

به گزارش Breeze، مدیر لوئیس ریورا تایید کرده است که این دختر دانش آموز کلاس چهارم است. او در یک برنامه بعد از مدرسه شرکت می کرد که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بریز گزارش داد که کلاس ها در روز سه شنبه با تدابیر امنیتی بیشتر برگزار می شود. مشاوران نیز در اختیار دانشجویان و کارکنان قرار خواهند گرفت.

گونزالس به بریز گفت که بازرسان در حال تعیین اینکه آیا مظنونان دیگری به جز دو فرد مسلحی که به دوج نزدیک شده بودند، وجود دارد یا خیر. دلیل آن دوشنبه شب مشخص نشد.

به گزارش بریز، سه قربانی ساکن ویلمینگتون هستند، اما هیچ یک در محله ای که تیراندازی در آن رخ داد زندگی نمی کرد.

جانیس هان، ناظر شهرستان لس آنجلس، که نماینده ویلمینگتون است، گفت: «من از خشونت اسلحه‌ای که امشب جامعه ویلمینگتون را درگیر کرده است، وحشت زده شده‌ام. «این یک تراژدی بزرگ است. خشونت مسلحانه زندگی بسیاری را در این کشور نابود کرده است و امشب جامعه دیگری را به وحشت انداخته است. برای خانواده این پسر و برای شفای دختر و زن جوان دعا می کنم. ”

جو بوسکاینو، عضو شورای شهر، که منطقه وی ویلمینگتون را شامل می شود، گفت که جامعه در سوگ است و پارک ها و زمین های بازی باید پناهگاه های امن برای خانواده ها باشند.

بوسکاینو گفت: «هیچکس نباید قربانی خشونت شود، به ویژه کودکان. لس آنجلس باید به شهری مجهزتر برای محافظت از آسیب پذیرترین افراد و شهری مجهزتر برای پاسخگویی به کسانی که مرتکب چنین اعمال شنیع می شوند تبدیل شود.»