جوسی اسمولت از سؤال متقابل خود کاملاً ناراحت بود


رویترز

رویترز

پس از اینکه جوسی اسمولت تمام چای خود را در روز دوشنبه ریخت، دادستان ویژه دن وب دوباره بر روی حمله متمرکز شد. امپراتوری ستاره ای که ظاهراً بازیگر در یک بازجویی بی رحمانه در روز سه شنبه به صحنه رفت.

وب، وکیلی که زمانی که به عنوان وکیل ایالات متحده در منطقه از جمله شیکاگو خدمت می کرد، قضات و پلیس فاسد را میخکوب کرد، مشاور امنیت ملی رونالد ریگان را تحت تعقیب قرار داد و رئیس جمهور را به عنوان مشاور حقوقی ویژه در پرونده ایران-کنترا جایگزین کرد. رویداد جاری. این امر پس از آن اتفاق افتاد که اسمولت قبلاً جزئیات صمیمی در مورد رابطه خود با یکی از برادران اوسوندیرو را به اشتراک گذاشت که شهادت داد که این بازیگر در سال 2019 به آنها 3500 دلار پرداخت کرد تا یک جنایت نفرت جعلی علیه او مرتکب شوند.

بررسی متقابل روز سه شنبه مانند یک کلاس کارشناسی ارشد در مورد چگونگی به صفر رساندن جزئیات و مهر و موم کردن معامله به نظر می رسید. وب پس از یک روز حدس و گمان ها، نکات و اخبار تبلیغاتی، می خواست به هیئت منصفه یادآوری کند که آنها در حال تصمیم گیری هستند.

وب روی صحنه حادثه و اقدامات قبل از آن تمرکز کرد. شواهد به دست آمده از شکایت نشان می داد که برادران اسمولت و اوسوندیرو چندین بار در روزهای قبل از این مکان بازدید کرده بودند، جایی که بازیگر بعداً ادعا کرد مورد حمله فیزیکی قرار گرفته، سفید کننده ریخته و در سرما طناب به گردنش انداخته است. 29 ژانویه 2019.

اسمولت قبلاً شهادت داده بود که منحصراً با ابیمبولا، برادر اوسونداریو کار می‌کرده است، او همچنین فاش کرد که با او رابطه جنسی و مرتبط با مواد مخدر داشته است – و با برادرش، اولابینجو، که اسمولت می‌گوید هیچ ارتباطی با او نداشت، رابطه خوبی نداشت. با او انجام دهید با زندگی من. “(آبیمبولا، که آمارگیر در امپراتوری بود، رابطه جنسی با اسمولت را انکار کرد.)

پس چرا اولابینجو در طول تمرینی که اتفاق نیفتاده بود به تنهایی در منطقه مورد نظر در ماشین نشسته بود؟

“آیا آنقدر سنگسار شدی که وقتی به استریترویل رسیدی، به این نتیجه رسیدی که برای تمرین بیش از حد سنگسار شده ای؟” وب پرسید.

اسمولت پاسخ داد: “نه.” بارها روی چمن تمرین کردم. مطمئناً اینطور نبود.»

این بازیگر می‌گوید که «عجیب» بود که اولابینجو با او و ابیمبولا همراهی می‌کرد و در آن زمان گفت که آموزش انجام نشد زیرا باید برای مصاحبه آماده می‌شد. اما همانطور که وب به فشار دادن بتن ها ادامه می داد، اسمولت به وضوح بیشتر و بیشتر ناامید شد.

یک مثال قابل توجه زمانی بود که دادستان از اسمولت خواست تا اعتراف کند که با برادران اوسوندیرو نه یک بار بلکه سه بار به منطقه رفته است.

آیا دلیلی وجود دارد که با شهادت پلیس مبنی بر اینکه سه بار از چهارراه رد شده است موافق نباشم؟ وب پرسید.

اسمولت پاسخ می دهد: نمی دانم. – من در اطراف بلوک قدم زدم.

“چه مدتی آنجا بودی؟”

اسمولت گفت: “خب، ما مشاهدات را داریم، باید به من بگویید.” – سه سال گذشت.

واضح بود که وب با اسمولت سوراخ کرده بود. پس از اینکه بازیگر سعی کرد با ادعای اینکه این دو در یک رابطه جنسی هستند، شهادت ابیمبولا را زیر سوال ببرد، وب دوباره روی اسمولت تمرکز کرد و او را مجبور کرد تا درباره جزئیات خاص شب به بحث های رفت و برگشتی شدید بپردازد. سوال اینها شامل این بود که آیا اسمولت فکر می‌کرد والگرین 24 ساعت شبانه‌روز باز است، چرا در نیمه‌شب به دنبال تخم‌مرغ می‌گشت، آیا از ابیمبولا برای تمرین در آن شب درخواست می‌کرد یا نه، و غیره و تا زمانی که به نظر می‌رسید که بازیگر ضربه بزند. نقطه شکست

اسمولت به قاضی جیمز لین گفت: “من فقط نگران پاسخ دادن به بله یا خیر هستم.”

لین به او گفت: لطفا، لطفا. “همه یکسان است، این برای شما شخصا نیست.” وکیل سؤال می کند، شما به آنها پاسخ دهید.»

در آخرین دور رفت و برگشت، وب خود اسمولت را به سمت حمله سوق داد و چرا اسمولت توصیف اولیه خود از مهاجمان را از سفید به “پوست رنگ پریده” به پلیس تغییر داد.

در پایان بازجویی متقابل، وب سؤالات طولانی مدت زیادی درباره داستان اسمولت برای هیئت منصفه گذاشت. از جمله: اگر اسمولت تمرین با آبیمبولا را در همان شب به تعویق انداخت، چرا هیچ پیام یا تماسی در این باره دریافت نکرد؟

وقتی وب سوالش را تمام کرد، از اسمولت پرسید که آیا “برخی کبودی” واقعاً روی حرفه بازیگری او تأثیر گذاشته است یا خیر.

اسمولت با ذکر یک دایره سیاه روی صورتش پاسخ داد: “آقای وب، من یک زخم زیر چشمانم دارم که تا آخر عمر شبیه یک کیسه است.” – این یک مشکل مطلق است.

وب چند هفته پس از حمله در طول مصاحبه جنجالی با رابین رابرتز در فوریه 2019، صبح بخیر آمریکا، عکسی از او را به اسمولت نشان داد. در تصویر، اسمولتن هیچ یک از علائمی را که قبلاً روی پایه توضیح داده شد نشان نداد.

اسمولت کف زد و از وب بت پرسید که آیا می‌داند مصاحبه‌های هالیوود چگونه است، و اصرار داشت که آرایشی که در صحنه فیلمبرداری انجام داده «بسیار بهتر به نظر می‌رسد».

لعنتی چطور اجازه دادی جوسی او را اینطور بگیرد؟

پس از پایان وب، وکیل مدافع، ننی اوچه، مسائل مربوط به ارجاع به اسمولت، از جمله برقراری ارتباط با برادران اوسوندایرو را مطرح کرد. آنها منظم و منصف بودند، اما آسیب از قبل وارد شده بود، زیرا به نظر می رسد ستاره ای که زمانی جشن گرفته می شد، اگر تصمیم به گرفتن شغل می کرد، می توانست بیشتر از آن چیزی که می جوید گاز بگیرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

شما هر روز بهترین اخبار ما را در صندوق پستی خود دریافت خواهید کرد. ثبت نام کن!

عضویت روزانه هیولا: Beast Inside عمیق‌تر به داستان‌هایی می‌پردازد که برای شما مهم هستند. بیشتر بدانید.