مایکل رشید، مدیر فروشگاه فیلادلفیا پس از اظهارات ضدیهودی و توهین لفظی به کارکنانش استعفا داد – سی بی اس فیلی


فیلادلفیا (CBS) – جیم کنی، شهردار فیلادلفیا روز یکشنبه گفت، مایکل رشید، مدیر فروشگاه فیلادلفیا از سمت خود استعفا داده است. رشید پس از اظهارات ضدیهودی و توهین لفظی به کارکنانش استعفا داد.

مایکل رشید، مدیر فروشگاه فیلادلفیا به دلیل اظهارات ضدیهودی و توهین لفظی به کارکنانش استعفا داد.

من امروز پیشنهاد دادم و شهردار کنی استعفای من را از سمت مدیر بازرگانی پذیرفت. رشید در بیانیه ای گفت: ادامه خدمت من توجه را از کار این اداره که برای شهر و منطقه بسیار مهم است منحرف می کند. نامناسب و بی احساس. من مشتاقانه منتظر همکاری با جامعه در آینده هستم.

در حین کار در دولت شهر، رشید با شورای شهر، آماده، ست، فیلی، اتاق بازرگانی فیلادلفیا، اتحاد سهام و دیگران همکاری داشت.

«امروز استعفای آقای رشید را با توجه به اظهارات نامناسب ایشان پذیرفتم. کنی در بیانیه‌ای گفت: کار وزارت بازرگانی بسیار حیاتی است – و مهم است که وزارتخانه بر ماموریت خود برای حمایت از جامعه تجاری فیلادلفیا در این زمان حساس متمرکز بماند، زیرا ما همچنان به بهبودی از اثرات مخرب همه‌گیری ادامه می‌دهیم. . “شهر متعهد به ارائه یک محیط کاری منصفانه و فراگیر است که در آن ارزش های احترام و کرامت رعایت می شود.”

کمیته یهودیان آمریکا پیشتر در این بیانیه خواستار استعفای رشید شده بود:

«تحمل صفر در مورد یهودستیزی به این معنی است که مایکل رشید، مدیر فروشگاه فیلادلفیا، که اظهارات ضد یهودی او در فیلادلفیا اینکوایرر منتشر شده است، باید فورا استعفا دهد. و تساهل صفر به این معنی است که شهردار جیم کنی باید در راستای تعهد شهرداران متحد علیه یهودی ستیزی که امضا کرده صحبت کند.

در سال 2020، شهردار کنی به ابتکار ملی «شهرداران متحد علیه یهودستیزی» کمیته یهودی ایالات متحده با مشارکت کنفرانس شهرداران ایالات متحده پیوست. تا به امروز، بیش از 700 شهردار بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که به صراحت اعلام کرده‌اند که یهودستیزی با ارزش‌های دموکراتیک که اساس جامعه ما هستند، ناسازگار است.

AJC از شهردار کنی می‌خواهد که فوراً به این وعده عمل کند و از رشید بخواهد کناره‌گیری کند و با جامعه یهودی همکاری کند تا همه ادارات و مؤسسات شهری را که با بودجه شهری تأمین می‌شوند، در مورد تعریف کاری IHRA از یهودستیزی و استفاده از Translate Hate، AJC آموزش دهند. منبعی که به وضوح توضیح می دهد که چه زمانی اظهارات ضد یهودی هستند. تنها از طریق آموزش و مسئولیت، فیلادلفیا واقعاً مکانی برای عشق برادرانه خواهد بود که در آن تکثر و تنوع مورد احترام و احترام قرار می گیرد.