پلیس گفت که عابر پیاده توسط یک خودروی گشت HPD در تعقیب وسیله نقلیه ای که بنا بر گزارش ها در جنوب شرقی هیوستون به سرقت رفته بود، برخورد کرد.


هوستون، تگزاس (KTRK) — به گفته مقامات، یک خودروی گشت پلیس هیوستون به دنبال یک وسیله نقلیه سرقتی با یک عابر پیاده برخورد کرد و جان باخت.

حوالی ساعت 5 بعدازظهر، مأموران تماسی مبنی بر یک سرقت شدید در خیابان بلفورت دریافت کردند. یک زن 41 ساله اسپانیایی تبار به مأموران گفت که چند مرد جوان به زور اسلحه او را سرقت کردند و کیف پول و کامیون مشکی فورد او را دزدیدند.

به گفته پلیس، کامیون دارای یک سیستم ردیابی بود تا ماموران بتوانند خودرو را در خیابان اسکات در نزدیکی Reed Road پیدا کنند.

لری ساتروایت، دستیار رئیس پلیس هیوستون، گفت: «آنها دور خودرو حلقه زدند و وسیله نقلیه بلند شد و تعقیب و گریز با چراغ و آژیر آغاز شد.

تعقیب و گریز چندین بلوک را در بر گرفت و به یک مجتمع آپارتمانی در Barberry Drive ختم شد. پلیس گفت که پنج نفر در خودروی تعقیب شده بودند.

در همین حال دو مامور پلیس که در تعقیب و دستگیری مظنونان تلاش می کردند با شلیک گلوله یک عابر پیاده را کشتند.

ساتروایت گفت: «آنها به نحوی کنترل وسیله نقلیه خود را در مسیر جاده رید به سمت غرب از دست دادند. ما می دانیم که آنها جاده را ترک کردند و به پیاده رو رفتند و به اینجا آمدند.

بر اساس اعلام پلیس راهور عابر پیاده در دم جان باخت.

به گفته پلیس، قربانی که هنوز شناسایی نشده است، یک مرد سیاهپوست در اواخر 40 سالگی است.

ABC13 فیلم های نظارتی ویژه ای از تعقیب و تصادم به دست آورد. یک خودروی گشت HPD در حال تعقیب وانت سیاه رنگ سرقت شده دیده می شود. لحظاتی بعد مشاهده می شود که خودروی گشت دیگری که قصد کمک دارد مورد اصابت قرار می گیرد. خودروی پاترول در حین رانندگی با سرعت زیاد به حصار برخورد می کند. سپس دو افسر پلیس در حال دویدن به سمت عابر پیاده مشاهده می شوند.

افسران سعی کردند احیای قلبی ریوی انجام دهند، اما دیگر دیر شده بود. به گفته پلیس، دو افسر پلیس که در این تصادف عابر پیاده شرکت داشتند ۲۵ سال سن دارند و کمتر از دو سال است که در این اداره حضور دارند.

پلیس گفت که سه مظنون از پنج مظنون در مجتمع آپارتمانی مجاور دستگیر شدند و به دزدی شدید متهم شدند. دو مظنون دیگر متواری شدند. مظنونان در حالی که قصد فرار داشتند، کامیون را رها کردند. یک افسر به طور جزئی مجروح شد، اما نیازی به انتقال نداشت.

اداره پلیس هیوستون و دفتر دادستانی منطقه تحقیقات جداگانه ای را انجام خواهند داد. دو افسر درگیر در این حادثه به مرخصی اداری منتقل شدند.

حق چاپ © 2021 KTRK-TV. تمامی حقوق محفوظ است.