خانه “تعطیلات کریسمس”: به صاحب خانه در کالیفرنیا گفته شد که صفحه حیاط جلویی الهام گرفته از گریسولد را حذف کند در غیر این صورت جریمه خواهد شد.


LA MIRADA، کالیفرنیا – یک صاحب خانه در کالیفرنیا که به خاطر تزئینات تعطیلاتش بر اساس فیلم “تعطیلات کریسمس ملی لمپون” شناخته می شود، اگر آخرین افزونه را بر روی صفحه نمایش خود حذف نکند، به زودی جریمه می شود.

این چهارمین سالی است که کلاسیک تعطیلات 1989 به حیاط جلویی جف نورتون در لامیرادا، شهری در جنوب شرقی لس آنجلس می رسد.

“میدونی، به عنوان بچه، ما این فیلم رو دوست داشتیم. ما واقعاً به عنوان یک خانواده به این فیلم علاقه داشتیم، و فقط روی ما رشد کرد. و بعد من این فانتزی را داشتم که واقعاً بر روی آن بسازم و یک روز بیرون آمدم و شروع به نمایش فیلم کردم. نورتون گفت: نور در خانه بود و یک چیز به چیز دیگری منجر شد.

هر سال جاده نورتون بسته می شود. او گفت که هر شب از صدها نفر از سراسر کشور استقبال می کند تا به صحنه الهام گرفته از گریسولد بروند. هر سال، او چیزهای بیشتری به نمایش مفصل تعطیلات اضافه می کند.

نورتون گفت: «از اتوهوما تا صحنه پلیس فورد تاروس با درخت.

ساعت های بی شماری از خرید آنلاین، هفته های کاری و حتی نقاشی دائمی خانه او برای انجام درست آن زمان می برد.

او افزود: “من باید آن زرد زشت را با کرکره های سبز زشت، کل معامله می داشتم.”

اما اضافه شدن امسال، دومین داستان جعلی در بالای خانه او، برای شهر لامیرادا خوب پیش نمی رود. آنها می خواهند آن قسمت حذف شود.

گفتم: «تا اول ژانویه هیچ راهی در این دنیا برای خلاص شدن از شر آن وجود ندارد».

مدیر شهر به ایستگاه خواهر ما KABC گفت که آنها روح کریسمس نورتون را تشویق می کنند. او حتی در گذشته برنده جایزه برنامه دکوراسیون خانه تعطیلات شهری شده بود، اما نورتون بخش جدید را غیرقانونی ساخت و کارکنان شهر گفتند که نمی‌خواستند او با باد شدید پرواز کند یا به طور تصادفی به کسی آسیب برساند.

اگر نورتون موافق نباشد، قیمت ها از 100 دلار شروع می شود و هر هفته افزایش می یابد.

نورتون گفت: “من از پرداخت آن جریمه خوشحال خواهم شد. لزوماً خوشحال نیستم، اما این کار را انجام می دهم تا آن را برای کل جامعه حفظ کنم. من آن را حذف نمی کنم – مگر اینکه، و یا.”

مدیر شهر گفت که نورتون تا پایان این هفته فرصت دارد تا قبل از شروع هشدارها، دومین داستان جعلی خود را حذف کند.

حق چاپ © 2021 KTRK-TV. تمامی حقوق محفوظ است.